زندگی پرستاره من

دریچه ای کوچک به جهانی بزرگ

زندگی پرستاره من

دریچه ای کوچک به جهانی بزرگ

فاز ماه در ماه های مرداد و شهریور 92

تصویر زیر نشانگر فاز ماه(حالتهای مختلف ماه قاز خوانده میشود) در ماه های مرداد و شهریور 92 می باشد. نام پدیداوارنده زیر ان درج شده است


برای دیدن تصویر با اندازه واقعی روی تصویر زیر کلیک کنید

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام متشکرم از مطلب عالیتون.. با اجازه شما من این مطلب رو در پیج انجمن نجوم سپهر کاشان استفاده میکنم....امیدوارم راضی باشین..بازم ممنونم ازتون..موفق باشین یاعلی

سلام ممنون از مطلب عالی ومفیدتون... با اجازه شما من این مطلب رو در پیج انجمن نجوم سپهر کاشان در فیس بوک ارسال میکنم.. امیدوارم راضی باشین.. بازم ازتون ممنونم خوشحال میشیم از صفحه انجمن نجوم سپهر کاشان دیدن کنین.. بازم ممنونم
https://www.facebook.com/anjomansepehr موفق باشین یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد