زندگی پرستاره من

دریچه ای کوچک به جهانی بزرگ

زندگی پرستاره من

دریچه ای کوچک به جهانی بزرگ

میگن آرزو بر جوانان عیب نیست

بازار ارزوهای رنگ و وارنگ هم که دم عیدی داغ داغه!!!


منم میخام ارزو کنم :)


البته نه ارزوهای کوچیک میخام ارزوهای بزرررررررگ کنم

ایشالله هرکه هرچی میخاد خدا بش بده! فقط به شرطی که به خیر و صلاحش باشه


راستی داش یادم میرفت

آسمون دلتون پرستاره! حواستون به صورفلکی دلتون باشه! نکنه ستاره هاشون کم فروغ بشن! نکنه نشه ستاره های نقره فامش رو دست چین کرد! اونقد تو دلتون انقد ستاره باشه که شبا با شمردن اونها غرق خواب ناز بشین و خوابهای اسمونی ببینین :)

تلفیق چارشنبه سوری و رصد

سلام به  و دوستان عزیزم

یکی از شبایی که اصلا دلم نمیاد نرم کویر چارشنبه سوریه! همیشه با اقای سلطانی(البته بجز شبایی که خونه بشون مرخضی نمیدن :)) ) میریم کویر واسه چارشنبه سوری

خب تو شهر که نمیشه اتیش بزرگ روشن کرد و شیطونی کرد که! هم خطرناکه هم مخل اسایش مردمه...;)



(زیرنویس: این عکس رو توی توی حیاط کاروانسرا گرفتیم متاسفانه عکس های ترقه فشفشه ایمون خراب شد:( )


ادامه مطلب ...

تلسکوپ رادیویی NRAO

تصویر زیر تلفیقی از بقایای انفجار ابرنواختری کاسیوپیه A با پس زمینه تلسکوپ رادیویی NRAOمیباشد.

توضیحات عکس رو هم ترجمه کردم که کاربردی تر بشه :)



برای دانلود این پوستر با حجم 3 مگابایت اینجا کلیک کنید


برچسب:پوستر نجومی,تصویر نجومی,تصویر کیهانی,عکس نجومی فارسی,عکس با توضیحات فارسی,عکس کامل نجومی,تصویر با توضیحات,پستر نجومی,پوستر اسمانی,پوستر تزجمه شده,پوستر رصد,پوستر نجوم,عکس نجوم,تصویر نجوم,تصویر با کیفیت نجومی,عکس با کیفیت نجومی,تصویر فتوشاپی,تصویر ترکیبی,توصیر اسمان پرستاره,ارشیدا,تصویر رصد

تصویر گنبد آسمان در ایران باستان

{{ایرانیان باستان عالم را گرد و هموار مانند بشقابی تصور میکردند. در نظر آنان آسمان فضایی بی پایان نبود، بلکه جوهری سخت همچون صخره ای الماس بود که جهان را مانند پوسته ای دربرگفته بود.

ادامه مطلب ...